Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro práci s Objektově orientovanými Petriho sítěmi
Neužil, Antonín ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji a použití grafického editoru objektově orientovaných Petriho sítích implementovaných v jazyce PNtalk. Nejprve jsou zde popsány Petriho sítě rozšiřující se s postupem času. Navazuje na ně popis objektově orientovaného paradigma. Dále je zde popsána struktura objektově orientovaných Petriho sítí v implementaci PNtalku. Dále práce uvádí popis návrhu aplikace, kde je uvedena struktura celé aplikace z několika pohledů. Hlavní motivací pro vytvoření tohoto nástroje je snaha zpřístupnit objektově orientované Petriho sítě jejich uživatelům. Aplikace byla implementována ve frameworku JavaFX a celý postup je uveden v následující kapitole spolu s testováním. Výsledek práce je prezentován v příkladech obsažených v poslední kapitole, která obsahuje i podrobný manuál pro ovládání aplikace. Výsledný nástroj ve spolupráci s PNtalk serverem dovoluje uživatelům pohodlnější práci s OOPN a jejich vizuální podobou.
Chat a sdílená kreslící plocha pro mobilní telefony s Bluetooth
Pitner, Ivo ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace pro mobilní zařízení, která umožní dvěma uživatelům komunikovat. Jako příklad by mohla sloužit situace, kdy se lidé potřebují dohodnout, ale není možné rušit okolí rozhovorem. Komunikace probíhá textově nebo graficky. Program je napsán v jazyce Java 2 Micro Edition a ke spojení zařízení využívá rozhraní Bluetooth.
Vizuální editor elektrických schemat
Kadák, Michal ; Pindryč, Milan (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi modelování elektrických obvodů a metodami řešení takových modelů. Zaměřuje se na analýzu dnešních systémů, aby jejich rysy mohly být dále použity v návrhu vlastního grafického editoru.
Inovace cvičení z oblasti zpracování obrazu
Honkyš, Jan ; Záviška, Pavel (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá inovací cvičení z oblasti zpracování obrazu. Inovace spočívá v připravení návodů jednotlivých cvičení v alternativních programech, ve výuce se nyní používá program Adobe Photoshop CS6 Extended. První kapitola se zabývá barevnými modely, prostory, správou barev a formáty bitmapové grafiky. Ve druhé kapitole jsou představeny alternativní bitmapové editory – Adobe Photoshop CC 2021, GIMP, Affinity Photo, Zoner Photo Studio X, Corel PaintShop Pro 2022. Následně jsou porovnány podle několika kritérií, je zvážena cenová náročnost pro školu i studenta a je proveden výběr programů vhodných pro výuku zpracování obrazu. V dalších kapitolách jsou vypracovány návody jednotlivých cvičení ve vybraných programech a je provedeno zhodnocení vhodnosti těchto programů pro výuku.
Service Development
Suchý, Jan ; Maňas, Kristian (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce přibližuje vývoj digitálních produktů / služby v rámci dlouhodobého kolabo- rativního projektu, reagujícího na současné procesy a nástroje používané při tvorbě vizuálních výstupů (grafické a textové editory, cloudové služby pro sdílení souborů, platformy pro orga- nizaci spolupráce). Existující softwary většinou pomalu reflektují technologický vývoj, způso- bují zbytečné chyby v komunikaci mezi tvůrci a generují nadbytečné pracovní úkony. Většina práce probíhá offline, produkty a služby nejsou kompatibilní a svou nabídkou funkcí oddělují / omezují činnosti designérů, editorů, korektorů atp. Pro uživatele přináší omezené pole mož- ností, nepodporují větší provázanost (inkluzivitu) jednotlivých úkonů a tím komplikují spolupráci při DTP. Vznikající webové aplikace / služba co.llaborate.online mají ambice tyto problémy řešit, část pracovních postupů automatizovat a změnit nevyhovující pracovní postupy.
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Software pro zpracování retinálních snímků
Magula, Filip ; Fiala, Jiří (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým řešením softwaru pro zpracování retinálních snímku. Teoreticky popisuje lidské oko, glaukomové onemocnění známé také jako zelený zákal. Rozebírá vlastnosti retinálních snímků a možnosti jejich úpravy s důrazem na zvýraznění nervových vláken. Tyto úpravy následně používá pro návrh zautomatizovaného zpracování snímku. Jedna kapitola je také věnována detekci a analýze vrstvy nervových vláken. Praktická část obsahuje uživatelský manuál softwarové realizace aplikace Image Blockz, která vznikla v rámci této diplomové práce. Dále je součástí praktické části příručka programátora, popisující základní strukturu programu a možnosti jejího rozšíření.
Grafický editor pro OS Android
Hrazdíra, Matěj ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro editaci rastrové grafiky pracující pod operačním systémem Android. Nejprve je uveden přehled dostupného software, a to jak pro platformu Android, tak PC. Na základě tohoto přehledu jsou formulovány požadavky na vytvořený software. V následující kapitole jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti, na základě kterých jsou jednotlivé funkce programu implementovány. Poté je představen operační systém Android se zaměřením na jeho nasazení a další specifické vlastnosti, které mají přímý vliv na vývoj aplikací pod ním pracujících. Dále je popsána navržená aplikace z pohledu koncového uživatele. Zde je popsáno uživatelské rozhraní a jednotlivé funkce programu. V poslední kapitole je popsána samotná implementace vytvořeného software – rozdělení aplikace na jednotlivé moduly a odpovědnost jednotlivých tříd aplikace. Přílohy obsahují ukázky použití aplikace.
Webový nástroj pro tvorbu grafických prezentací
Košina, Boris ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalárska práca popisuje proces tvorby jednoduchého grafického editora s podporou produktových katalógov v prostredí webového klienta. Editor umožní pomocou grafických primitív, textov a obrázkov vytvárať grafické prezentácie produktov určené do reklamných kampaní na sociálnych sieťach. V práci je tento proces popísaný od prieskumu vhodných technologií a požiadaviek zadávateľa, až po návrh rozhrania a jeho testovanie. Ďalšie časti sa venujú grafickým primitívam a obrazovým filtrom. Popisujú ich návrh, implementáciu a následné integrovanie do finálneho riešenia editora.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.